Thursday, October 17, 2013

Briose cu spanac si ciuperci


Ingredinte 

300 gr spanac proaspat
200 gr ciuperci proaspete
4 oua
120 gr mozarella razuita
2 linguri de smantana 
1 ceapa potrivita
sare/piper

Pe oriunde m-as duce ,dau numai de spanac ,chit ca merg la cumparaturi sau in vizita .Zilele trecute am fost la o amica si am avut norocul sa fiu servita cu aceste briose de care m-am indragostit pe loc de ele. Ieri le-a venit randul sa le prepar si eu .

Intr-o oala am pus apa la fiert ,cand a inceput sa fiarba am adaugat frunzele de spanac spalate bine si fara codita .
Le-am oparit cam 3-4 minute,le-am scos cu o paleta si le-am pus la scurs. Apa nu se va arunca , se va pastra cam jumatate de canita (de cafea) .


Cat timp au stat frunzele la scurs si racit ,am tocat o ceapa , am calit-o cu un pic ulei si am adaugat ciupercile taiate felii .
Se va adauga cate un pic de apa , apa in care a fiert spanacul .


Dupa ce s-a racorit spanacul , se ia in maini si se stoarce bine ,sa iasa toata zeama ,apoi se va toca un pic , nu foarte marunt .
Se va pune spanacul peste ciuperci , se lasa la prajit pana scade apa complet .
Se sareaza,pipereaza si se da la racit . 


Intr-un bol se bat ouale , se adauga smantana ,mozarella si spanacul cu ciupercile .
Nu am avut hartiute de muffins si am uns formele cu un pic de ulei si tot mi s-au prins .Deci nu incercati reteta daca nu aveti acele hartiute .
Se coc 25 min / 180 C .


Au iesit absolut delicioase !


 Sunt foarte moi si suculente .




3 comments:

  1. Delicioase!!!
    http://i185.photobucket.com/albums/x90/nicollecc/montignac/photo47_zpsbce1729b.jpg

    Am avut spanac congelat, nu proaspat, asa ca nu arata asa spectaculos ca ale tale, iar de copt le-am copt in formele de silicon si le-am scos foarte usor.

    ReplyDelete
  2. Ppffooaaa , arata mai bine ca ale mele !!!!! Ti-au iesit foarte frumoase ! Bravoo !
    Data viitoare am sa le incerc si eu in forme de silicon , ca m-am chinuit in forma unsa cu ulei .
    Te pup si bafta in continuare !

    ReplyDelete
  3. Draga Alina, ai un blog minunat cu retete adaptate Montignac fabuloase. Aceste briose le-am facut si mancat cu mare placere de multe ori. Mereu au iesit perfecte. Iti multumesc pt toate retetele pe care le publici. Pentru mine, blogul tau a ajuns un fel de Sanda Marin din vremea copilariei. Tine-o tot asa! Felicitari!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews