Tuesday, December 6, 2016

Sarmale cu carne tocata si linte (F1)


Cred ca fiecare stie sa prepare o compozitie de sarmale, dar acestea fiind Monti, am inlocuit orezul cu lintea si am fost placut surprinsa de gustul lor .

Ingrediente 

500 gr carne tocata 
150 gr linte uscata 
1 varza murata (cca 1,5 kg)
2 cepe mari
2 linguri morcov ras
1 legatura mica marar
1 legatura patrunjel
sare,piper,boia,cimbru,foi de dafin

suc de rosii (optional)

Varza am lasat-o in apa aproximativ o ora , sa-si mai piarda din sare .Am desprins frunzele de pe cotor ,am taiat nervurile si partea subtire am folosit-o la invelit sarmalutele.
Am calit ceapa pana a devenit lucioasa, am dat la racorit ,apoi am amestecat cu carnea tocata ,lintea uscata si spalata ,verdeata si condimente .


Se ia cate o lingurita din compozitie, se aseaza pe o foaie de varza si se ruleaza .


Peste sarmale se toarna suc de rosii cu apa si condimente.Multebucatarese folosesc doar apa, mie imi plac cu un pic de sos , dar mare grija sa nu fie acru ,ca varza e si ea acra.
Le-am dat la cuptor pentru 2 ore !Se verifica din cand in cand si se completeaza cu apa, sa nu scada prea mult si sa se lipeasca.


Le-am servit cu mamaliga Monti ,smantana si un ardel iute rau ! 


Cum sunt la gust  ????? 
Excelente !!!

Cine doreste ,poate adauga si afumatura !


2 comments:

  1. Abia astept sa o incerc! Multumesc pentru reteta!

    ReplyDelete
  2. Abia astept sa o incerc! Multumesc pentru reteta!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews