Friday, March 29, 2013

Muffins cu faina de migdale






Ingrediente :


200 gr faina de migdale (migdale macinate )

2-3 linguri de fructoza

1 lingura rasa praf de copt

2 linguri lapte Monti

4 oua

pt decor:afine uscate si  cateva migdale



-intr-un vas se va amesteca faina de migdale ,praful de copt si cele 2 linguri de lapte
-pe rand se vor adauga galbenusurile unul cate unul, omogenizand bine cu blenderul
-albusurile se bat spuma separat,apoi vor fi amestecate cu restul compozitiei
-mi-a  iesit o compozitie usor vartoasa ,care totusi curgea din lingura
-ajutorul meu in bucatarie a trecut la treaba :))



-mi-au iesit 8 muffinsi
-pentru decor am folosit afine uscate si aschii de migdale



-se baga tava in cuptorul preincalzit 15 min  la 170 grade cu focul de jos si 5 minute  cu focul de sus
-eu le-am tinut mai putin si tot mi-au iesit mai brunete


-sunt excelente !!!
















M-am inspirat de pe culinar.ro (user:daliadora)

No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews