Wednesday, June 11, 2014

Piept de pui crocant cu parmezan





Daca nu ati preparat acest piept de pui cu parmezan , inseamna ca nu stiti ce pierdeti ! 
Daca nu va incanta ideea de piept de pui la cuptor, atunci filetati  pieptul in bucati mai subtiri si transformati-l in snitele crocante .


Ingrediente 

3 bucati de piept de pui (cca 400 gr)
1 ou
1 lingura de iaurt
4 linguri cu varf  parmezan ras 
1 pumn de tarate
1 lingurita marar tocat (uscat sau congelat)
1 lingurita patrunjel tocat (uscat sau congelat)
1 lingurita paprika dulce 
1/2 lingurita praf de usturoi 
sare,piper 


Intr-o punguta cu fermoar, am adaugat parmezanul ,patrunjelul ,mararul si condimentele .


Procedeul e ca la snitelele clasice, intr-o farfurie am batut oul +iaurtul+sare si piper, in alta farfurie am adaugat o mana de tarate (in locul fainii) si -n ultima farfurie am turnat amestecul de parmezan cu arome .
Atentie la sarea folosita , deoarece parmezanul este deja sarat .


Se da pieptul prin tarate, urmeaza oul si ultimul sa fie parmezanul .


Am asezat pieptii intr-o tava unsa cu ulei si deasupra am pus putin unt .
Se baga tava in cuptorul incins ,pana se rumeneste parmezanul si devine crocant. 
Eu am ales sa le coc la cuptor deoarece mi se pare mai sanatos si dietetic, dar bineinteles ca se pot praji si in ulei .


Dupa 30 de minute , pieptul prinsese o crusta crocanta ,iar carnea era foarte moale si usor zemoasa . 


Eu am servit cu salata , daca doriti garnitura, puteti alege un piure ( piure de naut , piure de conopida ,piure de mazare ) , french fries falsi  , doclecei la gratar , sparanghel verde si lista continua .  


1 comment:

  1. Excelenta reteta!! Am facut deja de 2 ori si sigur o sa mai pregatesc asa bunatate :). Multumesc.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews