Friday, November 8, 2013

Hamburgeri de linte


M-am gandit sa impart cu voi aceasta reteta de hamburgeri ,se poate prepara atunci cand tinem post sau cand ne fug ochii la fast food-urile din oras. 
Chiflele sunt conforme pentru F1 ,iar reteta am scris-o aici 
Maioneza este din avocado,super buna ,sanatoasa si plina de vitamine , am postat-o aici .
Cine doreste un hamburger cu carne , poate incerca aceasta reteta de hamburgeri de vita .

Ingrediente 

1 cana (250 ml) cu linte cruda
1 ceapa marisoara
1/2 lingurita praf de usturoi
1 lingura cu varf de faina de naut
2 linguri ulei de masline 
sare, piper 
boia dulce
optional : alte condimente dupa plac (ex : chimen )

Am spalat bine lintea si am pus-o la fiert .

Nu am mai lasat lintea la inmuiat ,nu stiu cum se intampla , ca de cand sunt mamica,  prepar mancarea numai pe fuga ,vreau sa fac totul in graba din lipsa de timp, pana nu ma prinde "paianjanul" (asa o alint) cel micut ,care se agata de mine si vrea in brate sa vada ce face mami in bucatarie . 
Nu planuisem sa prepar hamburgeri. Pur si simplu am pus lintea la fiert si mi-am vazut de treburile casnice . Intr-o ora era fiarta ,am scurs apa si am lasat sa se raceasca .
Cum aveam chifle conforme facute cu o zi inainte si-mi faceau cu ochiul , gata ! am zis......hamburgeri  fac !

Am taiat ceapa ,am adaugat lintea fiarta si am bagat blenderul stick pentru cateva secunde , nu am transformat lintea in pasta ,ci am spart un pic bobitele .
Am adaugat praful de usturoi,faina de naut si cateva arome .
Cu mana umeda am modelat compozitia sub forma de hamburgeri si i-am asezat intr-o tava cu hartie de copt.
Mi-au iesit 5 hamburgeri .
Nu am vrut sa-i prajesc,am vrut sa-i mananc mai light asa ca i-am bagat la cuptor. Cum lintea era fiarta , am dat focul la 200 C ,numai sa-i rumeneasca ,sa prinda acea crusta deasupra ,sa-i pot intoarce pe cealalta parte.Dupa ce s-au rumenit pe partea de sus si prins o crusta , i-am intors cu o paleta. Un hamburger care era mai "grasut " mi s-a rupt in bucati ,miezul era ca o pasta , ca un piure mai tare .
Cine doreste sa ii prepare ,recomand sa modelati 6 hamburgeri ,sa ii faceti mai subtiri .


   Asa ca am ramas cu 4 hamburgeri si mi-au iesit foarte crocanti pe deasupra si moi inauntru.


Am taiat chifla in 2 , am uns partea de jos cu maioneza, am adaugat un pic de morcov tocat, am pus o chifla, apoi o felie de cascaval si se continua cu ingredientele pe care le aveti la indemana .


Nu am putut manca tot hamburgerul , e foarte satios .
Imi pare rau ca nu am pregatit si niste french fries sa mananc cu acest hamburger delicios .
Se pot lua take away la servici sau la pachetel , se pot servi cu salata ,fripturica sau  alte legume .


Pofta buna ! 

1 comment:

Online

Total Pageviews