Sunday, February 23, 2014

Hummus cu masline


Iubesc maslinele negre ! 
Cei care ma cunosc personal stiu deja acest lucru , nu-mi lipsesc aproape niciodata de pe masa .
Le consum zilnic in salate ,ba arunc cateva intr-o tarta aperitiv, ba in pizza sau in multe alte retete conforme .
De hummus cu masline nu am auzit in viata mea, habar nu aveam ca exista pana nu am gustat acest hummus la cumnata mea in Egipt , cand am vizitat-o luna trecuta .
Am crezut ca e o inventie culinara de-a ei , dar cu un search pe google (olive hummus) mi-au aparut cateva sute de retete , ba cu masline negre , ba cu masline verzi .
Reteta clasica de hummus am postat-o aici  , doar ca am adaugat in plus un pumn de masline negre fara samburi .

Atentie la combinatii, deoarece tahina are ig 40 , hummusul se poate manca cu cruditati (morcovi,rosii,ardei,castraveti  etc) sau cu alimente care au sub 35 ig. 
In primele 3 luni de Monti , ar fi mult mai bine sa preparati hummus-ul fara tahina , e destul de gustos numai cu ulei de masline .

Ingrediente :

Hummus 
1 pumn de masline negre fara samburi 


Dupa ce am preparat hummus-ul , am aruncat in blender o mana de masline fara samburi si am mixat bine pana s-au maruntit maslinele .
Mare grija la cantitatea de sare folosita la prepararea hummus-ului in caz ca maslinele sunt sarate .
.


Se tine la rece minim 4 ore inainte de servire .

Cu dosul unei linguri am format niste gropite in care am turnat un pic de ulei de masline.

Mi-a placut MAXIM la gust !!!!!!

Incercati si nu o sa regretati , va spun sincer ca este demential la gust .

Se serveste cu legume sau  lipie arabeasca









4 comments:

Online

Total Pageviews