Wednesday, May 24, 2017

Chiftelute de dovlecei cu telemea F1




De multe ori , simt nevoia de o schimbare "culinara" , am zile cand ma simt satula de la atata carne si vreau ceva nou sa-mi incante papilele gustative. Am reusit s-o fac cu aceste chiftelute , usor de preparat si sunt foarte gustoase. Am convins-o chiar  si pe fiica mea de 5 ani sa manance, ea care nu pune gura pe nicio leguma ! 

Ingrediente 

2 dovlecei 
80 gr de telemea 
1 ou
patrunjel,marar
ceapa tocata
usturoi tocat dupa gust
tarate 
piper

Tarate am pus vreo 3 linguri, cat sa lege compozitia ,eu le-am vrut mai moi, daca doriti niste chiftele mai ferme, adaugati mai multa tarate .
Bineinteles ca se poate adauga si faina integrala , dar cantitate egala (in grame) cu taratea.
Prima data , se dau dovleceii prin razatoare ,se sareaza si se lasa cam 15-20 minute pana lasa lichid, apoi se scurg bine de tot sau se pun intr-o sita / prosop, dar necesita mai mult de asteptare .
Am pus toate ingredientele intr-un castron si le-am amestecat .
Sare nu am mai pus,deoarece telemeaua mea era destul de sarata .


Se dau forme si se prajesc .Se intorc cu mare grija, pentru ca sunt fragede .
Le-am dat o forma cat mai plata , imi plac mai subtiri deoarece ies mai crocante .


Le-am servit cu o lingurita de smantana si salata !



Se pot servi calde,reci sau chiar se pot prepara la cuptor .


No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews