Tuesday, September 24, 2013

Budinca de ciuperci si dovlecei


Sunt multe retete de acest gen pe internet , de budinci sau tarte sarate cu diferite legume,  reteta nu am luat-o dintr-un loc anume ,ci am luat cate o idee de la fiecare si am transformat-o in tarta conforma . 
Pentru o familie numeroasa recomand cantitate dubla de la inceput . Fetita mea cea mica nu mananca dovlecei , dar aceasta budinca i-a placut foarte mult , a papat tot ce i-am pus in farfurie si am fost bucuroasa . 

Ingrediente  

750 gr ciuperci proaspete 
2 dovlecei (cca 400 gr)
1 ceapa
3 oua
100 gr telemea
1 ardel gras mic
patrunjel /marar 
sare ,piper 

Ciupercile le-am curatat de coaja si calit cu ceapa , la nevoie de adauga un pic de apa ,se tin pe foc pana scade toata zeama   .
Dovleceii se dau prin razatoare si se presoara sare. Se lasa cca 20 min pana iese toata apa si se scurg bine de tot in mana .
Se taie ardelul gras bucatele mici ,se amesteca toate ingredientele ,adaugandu-se ouale batute,patrunjelul /mararul si branza .
Se poate adauga si niste cascaval pentru topping . 
Se baga tava la cuptor pana se rumeneste deasupra .




Se prepara extrem de usor si este foarte gustoasa .
Pofta buna !

No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews