Tuesday, November 19, 2013

Cum sa faci lapte de migdale


Laptele de migdale il prepar destul de des , acum am pregatit o portie mica sa va arat si voua cum il prepar de obicei .
Despre proprietatile migdalelor ,am scris la faina de migdale ,pa care-o recomand atunci cand doriti sa preparati un desert. .

Ingrediente 

1 cana (100 gr) migdale crude
2 cani de apa
1 praf de sare
arome dupa plac : o pastaie de vanilie , coaja de lamaie ,scortisoara etc
optional indulcitor : sirop de agave, stevia ,xylitol ,caise uscate ,smochine proaspete etc 



Am turnat aschiile de migdale intr-un bol ,am adaugat apa si le-am lasat o noapte la inmuiat .


A doua zi am aruncat apa, am strecurat si spalat migdalele , am adaugat 2 cani de apa  plata , arome , indulcitor ,am pus totul in blender mixand 1-2 minute ,daca aveti migdale intregi, mixati vreo 3 minute .


Intr-o cana mai inalta,am asezat un prosop curat de bucatarie si am turnat compozitia. Se poate folosi si un tifon impaturit in mai multe randuri, sa fie cat mai des.  


 Se lasa la scurs sau se rasuceste prosopul / tifonul cu mana pana se scurge tot laptele .
Se pastreaza pana la 3 zile in frider.
Nu uitati proportia : 1 cana de migdale +2 cani de apa .

Miezul se pastreaza, se lasa la uscat si se folseste la deserturi.

Noua ne place cu cacao ,iar cea mica cu pudra de roscove .


Trebuie sa-l preparati !
Este foarte sanatos, natural ,bogat in calciu si vitamina E . 

No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews