Thursday, August 1, 2013

Turta dulce


Ingrediente :

250 gr migdale macinate
3 oua
50 gr fructoza +1 lingura fructoza pudra
coaja de lamaie/portocala  (optional)
1 plic condimente pentru turta dulce 

Am folosit acest plic cu condimente special pentru turta dulce,nu stiu daca se gaseste usor in Romania , daca nu gasiti , se poate face un amestec din scortisoara.coaja de portocala,coriandru,coaja de lamaie,anason stelat,fenicul,nucsoara,cuisoare si cardamin, aceste condimente se aflau in pliculetul de mai jos .
Sau se pot folosi cateva condimente din plicul cu arome pentru vin fiert.


Am pus toate ingredientele in robotul de bucatarie  si am omogenizat totul foarte bine .


Intr-o tava am pus hartie de copt si am trecut la modelat turtite dulci . Coca a fost usor lipicioasa,dar nu am mai adaugat migdale macinate sau altceva ,mi-am udat un pic palmele si mi-au iesit formele dorite .


Am bagat tava in cuptor si am lasat in jur de 30-35 min la 180 C . In casa mirosea atat de bine , mirosea a copilarie si ......Craciun ! 
S-au umflat un pic la cuptor dupa cum se vede .


Le-am pudrat cu fructoza pudra . 



Sunt usor de preparat , raman moi in interior si sunt foarte aromate .

Pofta buna ! 


No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews