Tuesday, February 13, 2018

Tortilla chips



Daca iubiti mancarea mexicana ,trebuie sa incercati aceste chipsuri tortilla ,merg perfect cu guacamole sau alte dipp-uri si sosuri .
Cum reteta originala contine faina de malai si grau, eu le-am inlocuit cu faina de migdale .
Se pot praji intr-o tigaie de teflon fara grasime, in ulei sau la cuptor.Eu am ales ultima varianta, deoarece sunt mult mai gustose si sanatoase.

Ingrediente 

200 gr faina de migdale
2 albusuri 
1 lingurita usturoi praf/pudra
1/2  lingurita ceapa praf/pudra
1  lingurita boia iute
1/2  lingurita boia dulce
1 lingurita sare
1/2 lingurita piper


Se amesteca toate ingredientele pana se obtine un aluat usor lipicios .



Dupa ce am obtinut bila de aluat, am intins-o cu ajutorul sucitorului intre 2 foi de copt sau se poate intinde pe blatul de lucru, uns cu putin ulei.
Recomand sa se intinda cat mai subtire ,deoarece chipsurile vor iesi mai crocante .


Se taie foaia in triunghiuri si se transfera intr-o tava cu hartie cerata,apoi se introduc in cuptorul incins ,timp de 10-15 minute si se coc la 150 ° .
Daca intampinati dificultati la mutarea chipsurilor in tava de copt, va puteti ajuta cu un cutit de bucatarie sa le dezlipiti de masa de lucru .



Eu le-am copt numai pe-o parte, dar se pot coace pe ambele parti . 
Mi-au iesit 2 tavi de cuptor si ajung lejer pentru 3 persoane . 







No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews