Saturday, July 6, 2013

Fructoza vanilata



Ingrediente 

1 pastaie vanilie
200 gr fructoza / stevie 

1 borcan cu filet sau care se inchide bine 


Cum nu este permis zaharul in stilul de viata Montignac,m-am gandit sa-mi prepar singura asa zisul zahar vanilat (vanilinat) sa-l folosesc la aromatizarea tartelor si prajiturilor .
Intr-adevar pastaia de vanilie este scumpa,dar se poate aromatiza pana la 800-1000 gr de zahar .Eu am vrut sa fie mai aromat si am optat doar pentru 200 gr fructoza ,dar bineinteles ca se poate jongla cu cantitatile.

Cu lama unui cutit am taiat pastaia  si am scos toate bobitele negre ,care sunt umede si usor lipicioase . 


Bobitele le-am amestecat cu fructoza si am frecat bine intre degete sa se poata "impreuna" :)  


Am pus totul intr-un borcan ,am scuturat bine si l-am pus pe raft intr-un loc uscat si putin intunecos. Dupa 2-3 saptamani se poate desface borcanul si se va folosi la aromatizarea deserturilor. 

Se poate rasni in masina de cafea si se va obtine o fructoza aromata foarte fina .

  





No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews