Wednesday, November 18, 2015

Painea in dieta Montignac


Iubesc painea !!! O iubesc prea mult !!!!

Tatal meu fiind administratorul unei brutarii , de cand eram mica pana in prezent , nu a venit o data acasa fara un brat cu paine calda . Ba baghete , ba franzele, ba colacei , batonase sau alte minunatii de painici .
Rau ne-a mai obisnuit !!!!
 Tin Montignac de 7 ani de zile (cu unele pauze ce-i drept) si nici in ziua de azi nu pot renunta la paine , nu ma pot obisnui cu ideea ca mancarea se  mananca fara paine .
Acum mananc paine conforma si nu ma mai simt atat de  vinovata , imi place la gust si o gasesc destul de gustoasa.


Stiti deja ca sunt 2 feluri de paine permise in aceasta dieta:
  •  painea integrala : doar din faina integrala 100 % si se consuma la mesele glucidice  (adica fara grasimi).
  •  painea cu tarate : faina integrala 50 % + tarate 50 % , cantitati egale in greutate, nu volum si se potriveste la orice tip de mese lipidice sau glucidice  (cu sau fara grasimi) .

      Ambele feluri de paine se pot prepara acasa sau se pot cumpara din comert. 

    MM recomanda painea sau crackersi cu minim 20 % fibre .

Cateva exemple :

Burger cu 21 % fibre (se gaseste la Kaufland) se poate consuma si cu lipide (grasimi) .





Wasa 24% fibre se consuma cu lipide, o puteti gasi la Kaufland ,Cora ,Mega Imagine ,Real .




Wasa cu  29 % fibre  (preferata mea) se consuma cu lipide .
Dupa cate am inteles, din pacate nu a aparut inca pe piata din Romania . Cine locuieste in Germania ,o poate gasi la Edeka, Rewe sau Toom.



Aceasta paine neagra , densa si umeda are multe fibre, dar NU se consuma cu grasimi ! Doar cu lactate 0% , salate si legume .



O reteta de paine integrala 100 % am postat aici , se poate consuma numai cu  glucide (legume,salate,lactate pana la 1% grasime ).

Covrigii integrali , se consuma la fel ca painea integrala, fara grasimi , susanul poate fi inlocuit cu chimen, mac ,rozmarin etc  

Cea mai reusita si gustoasa paine Montignac  , a iesit  aceasta paine conforma cu gluten , nu e umeda, nu e amara si e perfecta pentru gustul meu .

Va sfatuiesc sa va limitati la 1 felie de paine /zi la mic dejun . Evitati painea la pranz si mai ales seara la cina .


Tarate gasiti la orice plafar sau Mega Image, Carrfour etc   

1 comment:

  1. Astazi ti-am gasit blogul si ai niste retete delicioase. Sunt asa fericita ca l-am descoperit !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews