Wednesday, September 11, 2013

Turte cu branza pe gratar




Ingredinte  

100 gr tarate de ovaz
100 gr faina integrala
100 gr faina de naut 
2 linguri ulei de masline
150 ml apa
1 lingurita fructoza
2 lingurite drojdie uscata
telemea / branza feta 
sare 

Pentru inceput am amestecat toate cele 3 tipuri de faina , drojdia am frecat-o cu fructoza adaugand un strop de apa si am turnat peste faina lasand cateva minute .
Se va omogeniza totul ,adaugandu-se apa si sare. Daca folositi o telemea sau branza sarata , puneti mai putina sare in aluat . Eu am folosit o telemea care era aproape dulce,asa ca am pus o lingurita de sare in aluat . Aluatul va avea o consistenta mai lipicioasa, asa ca se va unge cu ulei de masline pana nu se va mai lipi de vas sau maini .Mie mi-au intrat 2 linguri de ulei de masline .
La nevoie se mai adauga faina sau apa .
Se lasa aluatul la crescut 2 ore minim .Eu l-am lasat doar 1 ora , nu prea am avut timp ,am pregatit totul pe fuga .
Dupa ce a crecut se ia o bucata din aluat, se intinde cat mai subtire si se rade telemeaua deasupra .


Se ruleaza


Se face o mingiuta 


Si se aplatizeaza iar cu ajutorul unui sucitor , nu e nimic daca se crapa si iese branza ,mie nu mi-a curs pe gratar ,chiar s-a prajit frumos.


Se ia incet turtita si se aseaza pe gratarul incins la foc potrivit 


Au iesit foarte crocante pe deasupra si foarte fragede in interior. Dupa ce se racesc , se mai intaresc dar eu le-am reincalzit la prajitorul de paine cateva secunde si erau mai gustoase decat atunci cand le-am luat de pe gratar .
Se pot servi langa o omleta , salata de legume sau se pot prepara simple fara branza .



Pofta buna !!!



1 comment:

  1. Brânza cu făina si mai ales cu omletă sunt conforme?

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews