Wednesday, June 11, 2014

Dovlecei umpluti cu carne




Am vazut multe retete de acest gen pe internet ,dar toate au orez in compozitie. Eu l-am scos , nefiind conform sa-l amestec cu carnea , l-am inlocuit cu miezul dovleceilor si rezultatul a fost  minunat.

Ingrediente 

4 dovlecei 
300 gr carne tocata 
1 ceapa tocata marunt 
2 linguri patrunjel tocat
2 linguri de sos de rosii concentrat
cateva rosii cherry
condimente si arome : praf de usturoi ,paprika/praf de ardei rosu, sare,piper, dafin etc 

Sos 

suc de rosii +apa+vin +praf de usturoi+condimente (*1 lingura faina de naut daca doriti sosul mai grosut) 


Spalam dovleceii , scoatem miezeul cu seminte ,fara sa-l aruncam .
Se caleste ceapa , se adauga carnea tocata , dupa ce s-a prajit ,adaugam un pic de apa ,miezul dovleceilor taiat marunt si ls sfarsit sosul de rosii si condimentele .
Umplem fiecare dovlecel cu amestecul de carne si-i asezam intr-o tava unsa cu ulei.



Deasupra le-am pus capacele din rosii cherry , dar se pot pune si felii de rosii .
In tava am turnat sosul de rosii preparat cu ingredientele de mai sus .


 Se da la cuptor pentru circa 40 min .


Se servesc cu iaurt scurs bine de zer, amestecat cu marar tocat ,sare si piper .
Sunt minunati ! 

Pofta buna !!!!!


No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews