Wednesday, May 24, 2017

Lasagna de dovlecei (F1)




O lasagna conforma ! Asa e ca suna bine? 
Se poate prepara pentru intreaga familie,deoarece este o varianta foarte sanatoasa .
Se prepara exact ca lasagna normala, dar in schimbul foilor de lasagna se pun fasii de dovlecei.

Ingrediente 

4 dovlecei mari taiati pe lung 
500 gr de carne tocata
1 cana sos de rosii de casa
1 cana rosii tocate (decojite)
usturoi, ceapa
oregano,busuioc
boia dulce
sarepiper
1 pahar smantana
200 gr mozarella / cascaval

Feliile de dovlecei ,le-am sarat , le-am lasat 20 minute sa lase lichid ,apoi le-am acoperit cu un servetel de bucatarie  , sa absoarba toata apa lasata .
Cine doreste, poate praji feliile pe o parte si alta sau se pot baga in tava la cuptor ,dupa ce se stropesc cu un pic de ulei.EU in criza de timp, am sarit acest pas .
Cat timp dovleceii stau cu sare sa elimine apa, am taiat ceapa, tocat usturoiul si le-am calit adaugand carnea tocata , dupa care am stins cu sosul de rosii. Rand pe rand se adauga rosiile tocate si condimentele dandu-se gustul dorit .
Se lasa la foc mic sa fiarba pana e gata carnea.

Intr-o tava , unsa cu o lingurita de ulei de masline, am pus cateva linguri de sos ,apoi dovlecei , sos, cateva lingurite de ici colo cu smantana, dovlecei si repetam pana cand ultimul strat e sos ,se adauga ultimele lingurite de smantana si se rade mozarella deasupra. 


Se acopera tava si se baga la cuptor 25 minute, apoi se inlatura folia /capacul si se mai lasa 15 minute pana se rumeneste mozarella deasupra. 


Am preparat-o invitatilor de ziua mea si a fost prima care s-a terminat de pe masa.
Chiar am dat reteta mai departe si m-am bucurat nespus de mult ca a fost pe placut tuturor.
Pofta buna !








2 comments:

  1. Buna, Alina! Ma bucur ca te-ai întors cu rețete proaspete. Și eu am început acest stil de viața de la începutul anului si tot de atunci am devenit fană fidela a blogului tău. Mai am in continuare de slăbit dar cu răbdare și perseverenta sper sa reușesc! Succes in continuare! Te pup cu drag!

    ReplyDelete
  2. Ce mă bucur că am descoperit acest blog! Mult succes, te voi urmări cu drag!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews