Thursday, September 29, 2016

Piure de conopida F1




Ingrediente 

1 conopida
2 linguri smantana acra
1 lingura unt 
1 lingura ulei
sare,piper 
optional dupa gust : mozarella, telemea, usturoi ,nucsoara etc 


Se desface conopida cu ajutorul unui cutit si "buchetelele" se pun la fiert cu un pic de sare si 1 lingura de ulei. 


Dupa ce a fiert cca 10 min , am scos buchetelele din apa si le-am bagat la robotul de bucatarie . 
Dupa gust am adaugat 2 linguri de smantana , unt , sare ,piper , o mana de mozarella +o mana telemea .
Am mixat bine ,pana a rezultat o crema pufoasa .
Eu am mai pus piureul pe foc mic aprox 5 minute pana s-a topit telemeaua si mozarella.


Se serveste imediat. 
Inlocuieste de minune piureul de cartofi , e gustos si se pot adauga diverse arome , gen nucsoara , usturoi, ceapa verde etc 



2 comments:

  1. Fabulos! Nu m-am gandit ca poate fi asa bună conopida, pe care o mancam dar nu era printre favorite.
    Multumesc ca impartasesti cu noi din meniurile tale. Astept cu interes fiecare noua postare.

    ReplyDelete
  2. Nici eu nu sunt fan conopida, dar asa un piure merge perfect langa o friptura !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews