Friday, April 19, 2013

Tort cu mere

Ingrediente 

3 mere +1 para
2 linguri fructoza
2 linguri unt
3 oua
5 linguri nuca macinata
2 linguri faina de migdale 
scortisoara


-un vas se va unge bine cu unt ,apoi se vor aseza merele scobite .Eu le-am taiat in jumatate ,iar in scobitura am bagat o bucatica unt , am pudrat cu scortisoara ,fructoza si adaugat 5 linguri apa rece ( in tava)


-se baga vasul la cuptor si se va tine la caldurica in jur de 50 minute,pana se inmoaie merele
-pentru blat,albusurile se bat spuma,dupa care se vor adauga galbenusurile , nuca si faina de migdale
-se va turna blatul peste merele scoase din cuptor


-se va reintroduce tava in cuptor , in jur de 30 min


 -cu ajutorul unui cutit se va desprinde de pe peretii vasului si se va rasturna pe un platou



2 comments:

  1. O MINUNATIE DE PRAJITURI, ARATA DELICIOS, AS AVEA SI EU O INTREBARE, SE POATE INLOCUI FRUCTOZA CU MIEREA, EU TIN UN ALTFEL DE REGIM, NU AM VOIE FRUCTOZA, DAR AM VOIE MIERE, CICA SI FRUCTOZA INGRASA ( DUPA ALTE STUDII), ASA CA MA GANDEAM SA FAC CU MIERE PRAJITURELE, DAR NU STIU CUM SE AMESTECA, FIIND CLEIOASE, ORICUM INCERC SI VA ANUNT.

    ReplyDelete
  2. Fructoza este acceptata in dieta Montignac si daca o consumam cum trebuie , nu ingrasa. Mierea este interzisa in Montignac , are ig foarte mare . Poti folosi alti indulcitori naturali , dar nu miere.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews