Tuesday, October 1, 2013

Briose cu cacao


Ingrediente 

150 gr migdale macinate
2 linguri cacao (20 gr)
1 lingurita de praf de copt
2 oua
2 linguri de fructoza
60 ml ulei (floarea soarelui sau de masline)
60 ml lapte (30 ml smantana lichida +30 ml apa)
1 fiola esenta (am pus rom)


Intr-un bol se amesteca faina de migdale + cacao + praful de copt 
In alt bol omogenizam :ouale + uleiul + laptele + fructoza + esenta



Turnam compozitia lichida peste cea uscata si va rezulta o compozitie destul de lichida. Umplem formele de muffins si bagam tava in cuptorul preincalzit.
Coacem 25 min la 170 gr . 


 Am preparat o glazura din cateva patratele de ciocolata si o lingura de frisca lichida.


Briosele se prepara extrem de repede, nu a durat mai mult de 5 min prepararea lor . Sunt foarte gustoase ,rapide si aromate (de la rom si ciocolata)


4 comments:

  1. Buna. Tin si eu Montignac de o luna, dar de doua sapatamani am stagnat si incerc sa inteleg de ce. Daca regula din carte este sa nu combini glucide cu lipide, atunci de ce e ok in F1, in reteta asta de exemplu, sa combini fructoza cu ulei?
    Blog-ul tau ma ajuta enorm si am facut deja jumatate din retetele fara carne si dulciuri. Dar nu stiu unde gresesc.
    Cu ocazia asta iti si multumesc mult pentru ajutor, munca depusa si pasiunea simtita in ceea ce postezi :)
    Andrada

    ReplyDelete
  2. Buna Andrada , multumesc ca -mi vizitezi blogul si ma bucur sa stiu ca sunt persoane care inspira de aici atunci cand gatesc Monti.
    Sa stagnezi intr-o dieta este absolut normal. Chit ca tii Monti, Dukan sau oricare alta .
    De obicei prima stagnare apare la Monti dupa 4-5 saptamani, vei iesi din stagnare ,poate dura cateva zile sau cateva saptamani buni , difera de la persoana la persoana.
    Sa iesi mai repede din stagnare, trebuie sa consumi cat mai multe salate si legume , micsorezi portiile de mancare (fara sa faci foamea !!!!!) si elimini painea (wasa sau ce iti faci) si deserturile.
    Multa lume cedeaza accum la stagnare , te rog sas nu cedezi, mergi mai departe.
    Legat de ce m-ai intrebat tu , fructoza e din fructe , este o glucida BUNA ,asa ca se poate consuma cu lipide. Daca iti este frica si nu ai incredere, incearca alt indulcitor.
    Dupa ce vei iesi din stagnare , cantarul o va lua razna si vei scadea mult ,ai sa vezi..

    Fii tare !
    Bafta !

    ReplyDelete
  3. Nu gasesc butonul Edit , sa-mi corectez greselile gramaticale, ma scuzi :( am scris in graba ca plangea cea mica .

    ReplyDelete
  4. Buna! Se poate amesteca făina de migdale cu integrala? Ar mai fi conforma? Mulțumesc!

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews