Thursday, May 22, 2014

Salata Caesar


A venit vara !
Am trecut pe cat mai multe salate si mancaruri usoare .Una din salatele mele preferate e salata Caesar ,o salata celebra in intreaga in lume ,sunt foarte multe variatii ,dar reteta mea cred ca e...unica :) e conforma cu crutoane Montignac .
Nu e aratoasa , dar e buna rau , foarte aromata , proaspata si gustoasa .

 Ingrediente 

salata iceberg sau romana
crutoane conforme (3-4 felii de paine 50:50)  
ulei de masline
piept de pui 
1/2 catel de usturoi 
maioneza home-made 


Se taie pieptul de pui suvite,se asezoneaza cu condimente si se lasa 2 ore la marinat. 

Pentru crutoane am folosit cateva felii de paine conforma unse cu jumate de catel de usturoi , le-am taiat  cubulete si le-am aruncat intr-o tigaie unsa cu putin ulei de masline pana cand devin crocante . Pentru crutoane mai gustoase si crocante se recomanda sa le "uscati" la cuptor , dar pe caldura aceasta, incerc sa-l evit cat de mult pot .


Cat se prajesc crutoanele, se spala salata si se lasa la zvantat.



Intre timp am incins o tigaie -gratar si am prajit carnea timp de  15 min ,intorcand-o cand pe-o parte cand pe alta,sa se faca bine .
Pentru dressing , am preparat o maioneza clasica , adaugand putin iaurt natural. Daca doriti un dressing Caesar pentru aceasta reteta, se amesteca un galbenus cu 2 lingurite de mustar (fara zahar!!!) ,se adauga 5 picaturi de sos Worcestershire,cateva picaturi de zeama de lamaie ,parmezan, un catel de usturoi pisat bine ,cateva lingurite de ulei de masline si sare dupa gust . 

Incercati aceasta salata si nu veti regreta !



Pofta buna !




No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews