Saturday, September 21, 2013

Cookies cu chipsuri de ciocolata


Va prezint cea mai rapida si delicioasa reteta de fursecuri .Chips-urile / picaturile de ciocolata le-am inlocuit cu ciocolata neagra 81 % ,am taiat marunt 1/4 de ciocolata cu ajutorul unui cutit. 

Ingrediente 

150 gr faina de migdale (macinate)
50 gr unt 
2 linguri rase de fructoza
1 ou
1 vf cutit de sare
1 lingurita praf de copt
1 fiola esenta de vanilie
40 gr ciocolata 81 %

Untul (la temperatura camerei) se va freca bine cu fructoza ,pana va deveni o crema spumoasa.
Se va adauga oul si omogenizam bine .
Apoi faina de migdale ,sarea, praful de copt si esenta de vanilie la sfarsit .
Ciocolata neagra se va marunti cu un cutit mare si lat, incercati sa lasati bucatelele mai mari de ciocolata .


Preincalzim cuptorul la 160 C. 
Cu ajutorul unei lingurite sau cu mana umeda se vor forma bile ,pe care le vom aseza intr-o tava de cuptor, cu distanta intre ele de 4-5 cm . Tava se poate unge cu un strat foarte subtire de unt sau tapetata cu hartie de copt.  


Cand vom baga tava in cuptor, acesta nu trebuie sa fie foarte fierbinte ,deoarece biscuitii se vor rumeni foarte repede,cine a mai gatit cu migdale macinate,stie ce spun . 
Am mentinut temperatura cuptorului la 160 C .
 In 10 min biscuitii s-au aurit , i-am mai lasat vreo 3 min sa fiu sigura ca sunt copti.  
Dupa ce se va scoate tava din cuptor, lasam sa se raceasca biscuitii bine de tot deoarece sunt foarte moi si fragezi ,apoi ii vom putea muta intr-o farfurie cand se mai intaresc .
Sunt dementiali de buni !
Sunt deliciosi ,pacat ca se termina destul de repede :(( 



5 comments:

  1. Buna! Eu sunt noua in dieta Monti si vreau sa intreb daca sunt pt faza 1 sau 2? Mersi!

    ReplyDelete
  2. buna ! Sunt pt faza 1 sau 2? Sunt la inceput cu Monti...mersi!

    ReplyDelete
  3. Buna Adelina, scuze ca iti raspund atat de tarziu, am fost in vacanta . Ma bucur ca ai ales Monti , vei slabi si manca foarte sanatos. Toate retetele de pe blog sunt F1 , faza de slabire . Ingredientele folosite la prepararea acestor cookies sunt sub 35 ig . Daca esti la inceput de Monti , stai un pic departe de dulciuri , daca nu poti fara dulciuri, fa o portie mica in week-end . Dupa 2-3 luni de Monti te poti rasfata cu toate dulciurile conforme. Bafta ! Te pup !

    ReplyDelete
  4. Foarte buni acesti biscuiti. IN seara aceasta mi i-am facut si sunt tare incantata de ei!

    ReplyDelete
  5. Delia , ma bucur ca au fost pe placul tau ! Sa-ti fie de bine !

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews