Saturday, October 26, 2013

Tagliatelle cu sos de rosii si carne tocata


Ador pastele !
 Dar faptul ca la F1 nu este permis sa combinam pastele integrale cu grasimi ,m-am gandit sa le prepar eu acasa din faina conforma . Nu stiu cum ar iesi aluatul cu faina integrala si tarate (50 :50) , dar acest aluat preparat cu faina de naut a iesit SUPER ! Nici nu se simte gustul de naut ,daca m-ar fi legat cineva la ochi si mi-ar da sa mananc fara sa stiu ce e ,as fi jurat ca sunt paste din faina alba de grau .

Ingrediente

100 gr faina de naut 
1ou
1 lingura de apa
sare

Sos

o ceapa mica
200 gr carne tocata
sos de rosii
sare,piper
ierburi italiene
parmezan

Am cernut faina de naut ,am adaugat oul ,apa , sarea si am trecut la framantat . 


Cand am bagat mana in faina sa omogenizez totul ,m-am speriat . Mi se parea un aluat prea pietros si imposibil de obtinut ce doream .N-am insistat mai mult de 2 minute si aluatul meu pietros a devenit mai moale si elastic ,ca o plastilina , fara sa mai adaug apa sau alte ingrediente . Cum se vede in poza de mai jos, am obtinut o bila cat marimea unei mingi de tenis. 


Pe o planseta am mai cernut o lingurita de faina de naut ,am pus bila de aluat si am inceput s-o intind cat mai subtire . Se poate presura si faina deasupra daca vedeti ca se prinde de facalet, la mine nu a mai fost nevoie.  


Am intins cat de subtire am putut 


Se presoara faina deasupra si se ruleaza .
 Cu un cutit foarte ascutit si subtire se va taia "felii" cat grosimea unui deget .Nu foarte groase,deoarece se vor mai umfla la fiert .
La sfarsit se ia cate o felie si se desface usor , mare grija sa nu se rupa .



Le-am pudrat cu faina si le-am lasat se se odihneasca ,cat am preagatit carnea si sosul . Am folosit in jur de 200 gr carne tocata de vita ,am calit ceapa,am adaugat carnea,sosul de rosii si condimentele.  
Am fiert tagliatelelle in jur de 7 min si mi s-au parut ca au stat prea mult, deci 5 min ar fi perfect. 
Le-am scos din apa,le-am scurs si am adaugat deasupra sosul cu carnea si parmezan .

Sunt foarte gustoase,sunt moi si nu se simte gustul de naut. Cat se curand le voi transforma in taitei pentru supa :)

La fiert s-au umflat si marit. 

La inceput cand am obtinut bila de aluat,mi s-a parut o portie prea mica , ma gandeam ca imi mai trebuie 2-3 sa ma satur. Si culmea e , ca nu am terminat nici am avut in farfurie, Am fost ajutata de cei din casa si le-au placut tare mult tagliatelle mele .
Va recomand sa le incercati. 
Nu veti regreta .

Pofta buna ! 

.   

10 comments:

  1. Draga Alina, cautand pe net retete pt Monti F1 am dat peste blog-ul tău si am rămas uimita cate retete se pot face cu putina imaginație. Având în vedere că imi ploua în gura de cum am văzut pozele, dar si ca sunt o începătoare la Monti, as vrea sa ma lamuresti cu niste chestii, de pilda dacă pastele (fie ele si integrale) pot fi combinate cu carne. De asemenea am văzut ca folosești unt sau ca prăjești diverse mancaruri un ulei...este permis? Si nu in ultimul rand, pentru că sunt o fana inraita a dulciurilor si a panificației, pot face rețetele tale de dulciuri in F1? Si care ar fi restrictia la porții? Aștept răspunsul tău!

    ReplyDelete
  2. Buna Ioana , ma bucur ca ai dat de blogul meu si sper sa te ajute retetele postate de mine atunci cand vrei sa prepari ceva conform .
    Toate retetele de pe blog sunt de F1 , inclusiv dulciurile. Daca abia ai inceput dieta , nu este recomandat sa incepi cu dulciurele din prima saptamana ,daca nu poti fara ele (asa sunt eu) prepara atunci un desert usor doar in week-end .Nu se va consuma mai mult de 30 gr fructoza / zi .Unele retete contin 30 gr fructoza,unele 200gr. Deci vezi cata fructoza folosesti si imparti desertul pe zile.
    Pastele integrale pe care le gasesti in magazin , NU se pot combina cu grasimi (carne,ulei,smantana ) ci doar cu legume . Daca vrei sa mananci paste cu carne de ex, prepara acest aluat cu faina de naut sau din linte sau chiar din faina integrala cu tarate (jumi juma) .
    Untul ,uleiul sunt de evitat , dar nu interzise. Daca prajesti un snitel sau chiftele , le scoti si tii pe un servetel sa se scurga de ulei .Iar despre unt, nu consuma mai mult de 25 gr / zi .
    E greu la inceput . Stiu. Pare greu de inteles, dar cu timpul te vei obisnui.
    Cu Montignac nu numai ca se slabeste frumos si uniform , dar e si un stil de viata foarte sanatos.
    As dori sa fac o magie si sa-l tina toata lumea. E sanatate curata :)
    Bafta !
    Te pup , Alina .

    ReplyDelete
  3. Draga Alina

    Excelente retete! Ma inspir mult de la tine, in special ptr dulciuri si panificatie. Momentan sunt la -6kg si coafura rezista. :) Apropo de nudels. Pe forumurile nemtesti se sustine sus si tare ca ce gasim in comert din faina integrala fierti al dente si bagati repede sub apa rece se pot combina cu grasimi si/sau branza etc.Informatia ar fi confirmata si de Artulen Verlag.Eu recunosc ca am mai mancat asa, sunt perfecti ptr salate reci de luat la birou. Tu ce stii de treaba asta? Inca 1 data mii de multumiri ptr inspiratie!!! Pupici Monica

    ReplyDelete
  4. Draga Alina

    Excelente retete! Ma inspir mult de la tine, in special ptr dulciuri si panificatie. Momentan sunt la -6kg si coafura rezista. :) Apropo de nudels. Pe forumurile nemtesti se sustine sus si tare ca ce gasim in comert din faina integrala fierti al dente si bagati repede sub apa rece se pot combina cu grasimi si/sau branza etc.Informatia ar fi confirmata si de Artulen Verlag.Eu recunosc ca am mai mancat asa, sunt perfecti ptr salate reci de luat la birou. Tu ce stii de treaba asta? Inca 1 data mii de multumiri ptr inspiratie!!! Pupici Monica

    ReplyDelete
  5. Buna Monica si felicitari pentru kg pierdute ! Multumesc frumos ca-mi urmaresti blogul si ma bucur ca-ti sunt de ajutor.Eu una nu as combina pastele cu grasimi in F1. Citisem pe net ca ar fi ok, fierte al dente si tinute la frigider o zi, apoi le putem consuma dupa plac. Eu as incerca acesta combinatie la F2 . Iar daca vrei sa prepari pastele cu legume si sa faci salate, nu ar fi probleme.
    Si pe forumuri am citit pareri si opinii pro so contra , eu fiind mai drastica in F1 , o consider abatere !
    Te pup si bafta in continuare !

    ReplyDelete
  6. Buna Alina
    Mi-am cumparat pana la urma spaghetti cu indice glicemic 19 de la Montignac de pe site. Inca mai am ca mananc rar, dar cand mi se face pofta si lenea e mare am ce pune repede in farfurie. :) Din pacate comenzile trebuie sa fie de min 40€ si transportul 10€ deci faci chestia asta de max 2 ori pe an.
    Multumesc in continuare pentru inspiratie! Pupici Monica

    ReplyDelete
  7. Buna Monica , cum stai cu kg ? In ianuarie aveai date jos -6 kg , ma bucur ca te tii tare si ai vointa .
    Legat de spaghetti , nu am comandat niciodata de la ei de pe site , mi se par extrem de scumpe produsele lor , incerc sa mai montific ce nu gasesc prin magazine .

    ReplyDelete
  8. Buna Alina, e drept sunt f scumpe si mai si trebuie sa si iei de min 40€. A fost greu sa umplu cosul ca eu de fapt vroiam doar spaghetti. :) Cu kg e f bine, am aproape -20kg si de curand m-am apucat intensiv si de sport. De sarcina 2 am scapat. Mai am sarcina 1, stresul si neglijenta din anumite periode si ajung in zona normalului. :) Asa ca mai am de stat de aici si slava Domnului la tine gasesc inspiratie tot timpul.
    Pupici, Monica

    ReplyDelete
  9. Draga Alina,
    Si eu iti multumesc pentru retetele delicioase si modul pedagogic de prezentare. Ritmul meu de slabire este mai lent ( 4 kg in 2 luni), insa perseverez! Eu obisnuiesc sa fac o paine din tarate de ovaz si grau/ 1 lingurita ulei de masline/ou/sare/gluten/ lapte praf de soia si o combin cu grasimi.Crezi ca gresesc? Iti multumesc pentru raspuns,

    ReplyDelete
  10. Draga Alina,
    Si eu iti multumesc pentru retetele delicioase! Eu fac o paine din tarate de ovaz si grau, gluten, ou, 1 lingurita ulei de masline si lapte praf din soia, pe care o mananc cu grasimi. Crezi ca gresesc? Iti multumesc pentru raspuns.

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews