Saturday, July 13, 2013

Pulpe de pui pane si crocante


Ingredinte 

pulpe de pui 
pesmet monti (wasa cu minim 24 % fibre)
tarate de ovaz (inlocuieste faina alba)
oua
condimente
ulei pentru prajit

Eu cumpar wasa , imi place mai mult la gust decat cea pe care-o prepar acasa ,deoarece e foarte crocanta .  Intotdeauna caut cu 24 % fibre ,deoarece o pot manca linistita cu grasimi . 

So... am pus carnea la fiert , am adaugat 2 frunze de dafin si ceva arome conforme 


Nu stiu cum ar iesi pesmetul cu wasa facuta acasa (50 % tarate si 50 % faina integrala) probabil s-ar mai baga la cuptor sa se usuce bine de tot , dar cu wasa cumparata a iesit un pesmet ca la carte. 
Am luat cateva "felii" de wasa si le-am macinat la robotul de bucatarie .


Dupa ce au fiert copanelele, le-am scurs de apa , scos pielea ,dat prin tarate de ovaz, ou si pesmet .
Apa in care au fiert pulpele se pastreaza. Eu am turnat supa in pungi de gheata si bagat la congelator pentru ca voi avea nevoie sigur de "supa" la cateva retete in viitorul apropiat.


Le-am prajit in ulei incins la foc mare .Se pot coace si la cuptor , cred ca voi incerca si aceasta varianta data viitoare.
Au iesit super ,super crocante !
Au mers de minune cu salata rece si proaspata de castraveti

Gustul e divin ! 



No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews