Saturday, May 4, 2013

Hummus Teo (F1)





Am pus ochii pe Humuss-ul lui  Teo de cand a postat reteta pe blog ,n-am mai rezistat si am trecut la treaba ,transformandu-l intr-un Hummus Montignac.

Ingrediente 

1 conserva naut (400 gr)
1 lingura rasa tahina
5 linguri ulei de masline
1 legatura de coriandru (am folosit patrunjel)
zeama de la 1/2 lamaie
sare,piper,boia,seminte
usturoi optional 

Se scurge nautul bine ,se clateste  bine si cu ajutorul unui blender sau robot de bucatarie il vom transforma intr-o  pasta  cat mai cremoasa. Usor se va adauga tahini ,apoi 3 linguri de masline ,una cate una ,2 linguri lasand pentru garnisit .
Daca compozitia e prea densa,o putem subtia cu apa foarte rece sau chiar gheata. Acest secret il stiu de la un bucatar libanez .
La sfarsit se va adauga sare ,piper,coriandru si zeama de lamaie .


Se va aseza frumos intr-un bol,se va nivela si orna dupa plac. Am folosit cele 2 linguri de ulei de masline,boia si multe seminte.
Am servit cu wasa (50 % + 50 % ) !

Este o nebunie ,as manca acest hummus zilnic !
Recomand reteta din toata inima !



2 comments:

  1. M-am intrebat si eu. Iata o reteta usoara:
    http://www.bucatarmaniac.ro/2011/02/cum-se-face-tahini-acasa.html

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews