Tuesday, July 16, 2013

Prajitura rapida cu piersici


 Ingrediente 

2 oua
100 gr fructoza
100 ml ulei
100 ml suc de mere sau portocale (am stors 2 portocale)
140 gr faina monti (50 % + 50 %) sau faina de migdale sau nuci + faina de migdale 
1 praf de copt
100 gr nuci sau migdale macinate
fructe (piersici,caise,prune etc)

Reteta am ochit-o pe culinar,o postase Sheng si mi-a facut cu ochiul de mult timp ! Fiind sezonul fructelor si cum zilnic am pofta de dulce  ,mi-am adunat ingredientele si am trecut la treaba . Este foarte rapida si usoara , nu cred ca durat mai mult de 10 min pregatirea ei . 

Am amestecat toate ingredintele  cu ajutorul unui robot de bucatarie,pana a iesit un aluat ca la chec .Cine are mult timp la dispozitie,poate separa albusurile de galbenusuri si se vor respecta pasii ca pentru fiecare prajitura..  Daca iese blatul prea subtire se mai poate adauga faina . Eu l-am facut mai grosut sa nu se lase fructele pe fundul tavii. .
Se va turna intr-o tava cu hartie de copt .


Mi-au intrat cam 4 piersici mari ,le-am scos samburii si curatat coaja ,ultima parte nu e obligatorie . 


Am bagat tava la cuptor ,acoperita cu o hartie de copt. S-a copt cam in 40 min la 180 C , dupa 30 min se verifica daca e coapta cu ajutorul unei scobitori .


Se taie doar dupa ce s-a racit bine .Am pudrat-o cu fructoza pudra vanilata

Foarte gustoasa,racoroasa si rapida !


1 comment:

  1. Draga Alina,
    Am intrat pe blog-ul tau si mi-a placut foarte mult. Eu si echipa Petitchef, ne-am bucura sa te avem in familia noastra.

    Am fi incantati daca ai dori sa adaugi blog-ul tau la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele tale.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva mii de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Camelia Vasilescu
    Petitchef.ro

    ReplyDelete

Online

Total Pageviews