Thursday, August 15, 2013

Rulouri de vinete cu carne si sos beschamel


Ingrediente 

3 vinete
300 gr carne tocata
1 ceapa mica
patrunjel 
1 lingura sos de rosii (fara zahar)
condimente dupa gust 

Sos 

1 lingura unt 
2 linguri rase faina de naut
250 ml lapte monti


Am spalat vinetele ,apoi le-am taiat felii subtiri pe lung , se poate taia si coaja ,dar eu le-am lasat asa .


Dupa ce le-am taiat , am presarat sare peste ele si le-am lasat cam 10 min ,apoi le-am sters cu un prosop de hartie , le-am pus pe gratar si am lasat pana s-au inmuiat . 


Cat au stat pe gratar am pregatit umplutura, peste carne se adauga ceapa tocata,patrunjelul,sosul de rosii si condimentele .


Se ia cate o felie de vanata , se pune un botz de carne si se ruleaza.



Le-am asezat intr-un vas uns cu putin unt . 
Pentru sos , se topeste o lingura de unt (echivalentul a 20 gr cred) ,se adauga o lingura faina de unt si se amesteca rapid ,adaugandu-se lapte monti si sare la sfarsit . La nevoie se mai adauga faina sau lapte.
Eu incercasem cu o lingura tarate de ovaz (se observa in sos), citisem ca ar ajuta la ingrosarea sosurilor, dar nu am obtinut un rezultat pozitiv .



Niste cascaval ras deasupra si bagam tavita la cuptor .


Am tinut la cuptor vreo 25 min / 180 C tava acoperita cu o hartie de copt si vreo 10 min descoperita sa se rumeneasca cascavalul.



Se poate prepara si un sos de rosii in locul celui beschamel ,sigur vor avea un gust pe cinste.

No comments:

Post a Comment

Online

Total Pageviews